نمایه نویسندگان

آ

  • آقورن لوئی، میلاد بررسی اثربخشی بازی رایانه‌ای آموزشی تولیدشده بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 37-17]

ا

  • احمدی فر، رشید ارزیابی کیفیت صلاحیت ‎های حرفه ‏ای معلمان چندپایه مطالعه موردی (معلمان چندپایه استان کردستان) [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 65-78]
  • اخوان خداشهری، عباس چگونه توانستم با استفاده از ساخت پادکست دانش‌آموزم را به ارسال تکالیف صوتی علاقه‌مند کنم؟ (اقدام پژوهی در شبکه آموزشی شاد) [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 33-50]
  • اکرادی، اعظم تأملی معرفت‏شناختی بر آموزش درس «علوم تجربی» با تکیه بر دیدگاه ویتگنشتاین دوم [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 15-37]
  • انصاری پور، محمد چگونگی افزایش انگیزه در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان پایه چهارم با استفاده از آموزش طنزمحور [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 88-69]
  • ایمانی، رحیم بررسی مقایسه ای میزان انگیزش شغلی معلمان مقطع ابتدایی و متوسطه در جهت رشد و توسعه معلمان در منطقه موسیان استان ایلام [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 103-89]

ب

  • بازوبندی، محمدحسن بررسی تأثیر آموزش به روش یادگیری معکوس بر یادگیری پایدار مباحث زمین‎ شناسی کتاب علوم تجربی متوسطه اول منطقه خزل شهرستان نهاوند [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 1-17]
  • بختیاری رنانی، اعظم بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به تعاملات عناصر آموزشی در آموزش سنتی، الکترونیکی و ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 51-64]
  • بهنودی، مریم بررسی مقایسه ای میزان انگیزش شغلی معلمان مقطع ابتدایی و متوسطه در جهت رشد و توسعه معلمان در منطقه موسیان استان ایلام [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 103-89]

پ

  • پورروستایی اردکانی، سعید بررسی اثربخشی بازی رایانه‌ای آموزشی تولیدشده بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 37-17]

ت

  • تقدیری، زهرا بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به تعاملات عناصر آموزشی در آموزش سنتی، الکترونیکی و ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 51-64]

ج

  • جودکی، فاطمه بررسی تجربه زیسته دانشجومعلمان از کاربرد فناوری در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]

ح

  • حسین نژاد، محمد بررسی تأثیر آموزش به روش یادگیری معکوس بر یادگیری پایدار مباحث زمین‎ شناسی کتاب علوم تجربی متوسطه اول منطقه خزل شهرستان نهاوند [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 1-17]
  • حمیدی زاده، کتایون بررسی تجربه زیسته دانشجومعلمان از کاربرد فناوری در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
  • حمیدی نصرآباد، اعظم ارزیابی آموزش مداخله‌ای راهبرد‌های دقت دیداری و شنیداری بر بهبود عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 49-39]
  • حمیدی نصراباد، اکرم ارزیابی آموزش مداخله‌ای راهبرد‌های دقت دیداری و شنیداری بر بهبود عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 49-39]
  • حیدری، شهریار مقایسه سیاست های جذب، تأمین و تربیت معلم از نگاه مدیران مدارس [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 39-64]

خ

  • خسروبیگی، حدیث بررسی تجربه زیسته دانشجومعلمان از کاربرد فناوری در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]

د

  • درامامی، فاطمه بررسی تجربه زیسته دانشجومعلمان از کاربرد فناوری در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
  • دهقانی، مرضیه بررسی مقایسه ای میزان انگیزش شغلی معلمان مقطع ابتدایی و متوسطه در جهت رشد و توسعه معلمان در منطقه موسیان استان ایلام [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 103-89]

ذ

  • ذاکری، مختار شناسایی چالش‌ها و راه‌کارهای فرآیند شکل گیری هویت اجتماعی‌فرهنگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: موردمطالعه، استان هرمزگان [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 105-128]

ر

  • رحیم پور، شکوفه بررسی رابطه‏ نابرابری جنسیتی با سلامت روان دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 19-31]
  • رستگاری، نرجس بازنمایی هویت حرفه‌ای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در طول دوره تحصیل [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 79-103]

س

  • سلگی، مهدی بررسی تأثیر آموزش به روش یادگیری معکوس بر یادگیری پایدار مباحث زمین‎ شناسی کتاب علوم تجربی متوسطه اول منطقه خزل شهرستان نهاوند [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 1-17]
  • سلیمانیان، الهه بازنمایی هویت حرفه‌ای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در طول دوره تحصیل [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 79-103]

ش

  • شفائی املشی، سید ضیاءالدین چگونه توانستم با استفاده از ساخت پادکست دانش‌آموزم را به ارسال تکالیف صوتی علاقه‌مند کنم؟ (اقدام پژوهی در شبکه آموزشی شاد) [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 33-50]

ص

  • صابری، بهناز بررسی رابطه‏ نابرابری جنسیتی با سلامت روان دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 19-31]
  • صالحی، کیوان بررسی مقایسه ای میزان انگیزش شغلی معلمان مقطع ابتدایی و متوسطه در جهت رشد و توسعه معلمان در منطقه موسیان استان ایلام [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 103-89]
  • صباحی، فاطمه بازنمایی هویت حرفه‌ای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در طول دوره تحصیل [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 79-103]

ع

  • عباسی مطلق، فرزانه رابطه توسعه حرفه‌ای و توانمندی روان‌شناختی معلمان با روش تدریس اثربخش در آنها [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 85-97]
  • عبدالملکی، شوبو ارزیابی کیفیت صلاحیت ‎های حرفه ‏ای معلمان چندپایه مطالعه موردی (معلمان چندپایه استان کردستان) [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 65-78]
  • عرب، عباس چگونگی افزایش انگیزه در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان پایه چهارم با استفاده از آموزش طنزمحور [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 88-69]
  • علی آبادی، خدیجه بررسی اثربخشی بازی رایانه‌ای آموزشی تولیدشده بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 37-17]

ف

  • فضلعلی، فاطمه بررسی وضعیت حرفه ای گرایی و تعهد سازمانی معلمان زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 65-84]
  • فلاح، سعید چگونگی افزایش انگیزه در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان پایه چهارم با استفاده از آموزش طنزمحور [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 88-69]

ق

  • قاسم شیرازی، ساجده بازنمایی هویت حرفه‌ای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در طول دوره تحصیل [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 79-103]
  • قهرمانی تولابی، حدید مقایسه نگرش و سواد ‌رایانه‌ای معلمان زن و مرد مدارس هوشمند در استفاده از فن‌آوری‌ اطلاعات و ارتباطات در فرایندهای آموزشی و اداری [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 15-1]

ک

  • کاویانی، الهام مقایسه نگرش و سواد ‌رایانه‌ای معلمان زن و مرد مدارس هوشمند در استفاده از فن‌آوری‌ اطلاعات و ارتباطات در فرایندهای آموزشی و اداری [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 15-1]
  • کرمی، زهره دلالت‏های نظریه پیچیدگی برای برنامه درسی [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 68-51]

م

  • مالکپور لپری، کامران بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به تعاملات عناصر آموزشی در آموزش سنتی، الکترونیکی و ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 51-64]
  • محمد پور، ابراهیم مقایسه سیاست های جذب، تأمین و تربیت معلم از نگاه مدیران مدارس [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 39-64]
  • محمدی، حمداله تأملی معرفت‏شناختی بر آموزش درس «علوم تجربی» با تکیه بر دیدگاه ویتگنشتاین دوم [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 15-37]
  • مطلبی نژاد، علیرضا رابطه توسعه حرفه‌ای و توانمندی روان‌شناختی معلمان با روش تدریس اثربخش در آنها [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 85-97]
  • معروفی، یحیی مقایسه سیاست های جذب، تأمین و تربیت معلم از نگاه مدیران مدارس [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 39-64]
  • موجه، شقایق رابطه توسعه حرفه‌ای و توانمندی روان‌شناختی معلمان با روش تدریس اثربخش در آنها [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 85-97]
  • میرزایی، مهدی بررسی مقایسه ای میزان انگیزش شغلی معلمان مقطع ابتدایی و متوسطه در جهت رشد و توسعه معلمان در منطقه موسیان استان ایلام [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 103-89]

ه

  • هوشمند، فاطمه بررسی رابطه‏ نابرابری جنسیتی با سلامت روان دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 19-31]

ی

  • یوسف زاده چوسری، محمدرضا دلالت‏های نظریه پیچیدگی برای برنامه درسی [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 68-51]
  • یوسفیان، پریسا رابطه توسعه حرفه‌ای و توانمندی روان‌شناختی معلمان با روش تدریس اثربخش در آنها [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 85-97]